tisdag 4 september 2012

Mellan potatisblommor och Hollywoodfruar

Äntligen soffmys tänkte jag när det förra veckan regnade säsongs-premiärer över oss hemma i tv-sofforna.

Men det är ju lite piff med att pussla ihop tv-schemat, vissa program får man helt enkelt se via "Play" versionen.
Men det gör inget.
Ikväll till exempel ser vi Halv åtta hos mig, för att sedan slå över till Tv3´s Danspalats Playa del Sol som sedan följs utav Maria Montazamis Svenska Hollywoodfruar innan vi stupar i säng.

Inspirerad utav det förstnämnda programmet blir det ikväll potatisblommor till köttet ikväll, ska bli intressant.
Till efterätt/kvällsfika blir det en supergod Lingonkaka som vi äter med lite vispad grädde eller vanilijglass, mums. Recept kommer, lovar!

Nä nu blir det dags för kaffe, inna jag ger mig an på att göra blommorna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!