fredag 2 augusti 2013

D.I.Y: Bredare Golvsocklar / Högre Golvlister

Som ni vet håller vi just nu på med att göra om på den lilla toaletten. I och med detta målade jag då om golvlisterna / socklarna eller vad man nu säger.
Efter en målning så kände jag att de var så "små", jag ville liksom ha mer "oumpf", lite större,bredare - mer helt enkelt.
Så min lösning vart som så:
Jag köpte lite smyglister (skumt namn, men så heter de).
Jag mätte ut hur de skulle sitta, målade och sedan satte jag dit dem med hjälp utav ett starkt lim. Som mätgrej, hade jag ett mjölkpaket, så jag  fick lika nivå överallt.

Sedan var det bara att måla mellanväggen i samma färg, kika här för att se slutresultatet!

1 kommentar:

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!