onsdag 21 augusti 2013

Min Hemmafru-kväll

Så, vad tyckte ni nu då om Hemmafruarna igår? Konstigt att de inte presenterade Britt Ekland - utan det fick vänta till nästa avsnitt. Men hon kanske behöver lite "egen tid" av showen. who knows.

Igår var det ju iallafall Maria Montazami, Gunilla Persson och Siv Cotton som stod för underhållningen.
Maria såg lite ledsen ut, kanske hade det med uppbrottet att göra - eller att hon helt enkelt nu har en väldans massa att göra.
Gunilla Persson. oh my god. Jag måste ju erkänna att jag gillar att kolla på henne - mest för att hennes crazyness.
Sedan var det då Siv Cotton. Frispråkig, glad, kanske lite "over the top" men mja, jag gillade henne.

Så medans jag satt här hemma igår kväll så mumsade jag på en liten räksmörgås. Receptet är superenkelt och kräver inte mycket. Men det lägger jag upp senare i veckan, så ni har - lagom till helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!