tisdag 27 augusti 2013

Utmaning för September! Häng med!!


*Utmaning*Utmaning*Utmaning*

Nu är det dags! Allt för länge har det under semestern slappats och smaskats.
Så i en månad kommer jag att följa ett träningspass som min underbara PT gjort. Är ni med mig?

En liten hederlig utmaning  - eller mer kanske ett upprop till att få nån att "hänga med"
Vi peppar varandra, stöttar och pushar, nu jäklar ska vi i jeansen igen!!

Jag börjar Uppropet nu, så man hinner fixa träningskläder (man känner sig ju alltid lite mer manad då) sedan kommer vi att dra igång den 1:a September och så kör vi varje dag (nästan).
Ni kommer att få ett träningsschema och låtlista (om ni vill ha) så kom igen, detta kan alla göra, även om man inte tränat tidigare :)
Ni behöver  inte ha något hemma, träningen vi gör är pilatesbaserat, men huj så bra!

kommentera nedan eller maila mig - så ska vi bli bättre - tillsammans!
Vill ni ha en bild att ha i er sidebar använd denna nedan :)

Använd gärna denna bild i er sidebar






2 kommentarer:

  1. JAG VILL VARA MED.....kul grej......och bra gillar pilates....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Va roligt!!! Då är vi snart uppe i en liten skara om 10 pers :) härligt!!

      Radera

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!