onsdag 9 mars 2016

Allt för Mello-festen 2016

På lördag är det final i melodifestivalen 2016. Det firar alltid jag med glitter och bling, bubbel och plockmat.

Ofta inför en större festlighet högtid (jaaa – för visst kan man väl kalla melodifestivalen en högtid – eller?) så får jag ibland förfrågningar om hur jag planerar och organiserar inför ett sådant event. Stort som litet.

Så idag kommer jag att delge mina bästa tips så att ni ska få en lyckad kväll med vänner och/eller familj på lördag i tv-soffan!
Jag delar oftast in planeringen i delar:

GÄSTER
MAT
NÖJE
DEKORATION

Klickar ni på de tre sistnämnda så är de länkar till egna inlägg – så slipper detta bli så himla långt.
Läs mer genom att klicka på fliken högst upp markerad "Melodifestivalen 2016" så hittar ni massor med info där!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!