lördag 25 juni 2016

Knäont - tips emottages för snabbt helande

Karman kom ikapp mig väldigt snabbt.

Efter jag sagt upp med det som jag kände tog mig för givet, visade den sig nästan direkt
Ett litet felsteg på gräsmattan och sedan hade jag vridit knät.
Nu sitter jag här med kudde under knät, som ä insmort med voltaren och kan knappt göra något.
Förutom blogginlägg då, så det finns ju en uppsida oxå - mitt i tråkigheten.

Tips mottages!

Hoppas bara knät hinner bli bra till måndag då jobb vankas.
Har ni några tips på hur jag kan bi bra i knät? Det gör ont på insidan av benet, längs knäskålen.

5 kommentarer:

  1. Inget kul med knäont, har tyvärr inget bra tips :/

    SvaraRadera
  2. Tack Anna, här haltas det ännu, fast det är på bättringsvägen :)

    SvaraRadera
  3. Nej, hua, men men, det gör att jag får lite "sittande jobb" gjort här hemma, men uschans så tradigt det är

    SvaraRadera

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!