onsdag 27 juli 2016

Åldersnoja eller framtidsplaner

Igår var det min dag.

Igår fyllde jag år. Ändå känner jag mig inte så gammal, känns mer som att det är barnen sm växer upp men att jag stannar kvar. typ. Blir bara lite jobbigare att plocka upp tappade ting på morgnarna.haha.

Nä, men alltså, åldersnoja är nog inget jag har, nä eller kanske lite. Om man tänker så här, jag har nu levt typ halva mitt liv. Ska man då tänka tillbaka och reflektera över vad man gjort och åstadkommit? Eller ska man se et se som en prövoperiod och att det man har framför sig nu är det som gäller?

Hm, jag vet inte. Får bli ett glas bubbel i solen för att komma fram till något tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!