tisdag 12 juli 2016

Förändringens tid är nu, eller sen...

En förändringens vind blåser just nu på bloggen.Mycket har hänt under de fem-sex åren som jag haft bloggen. 
Jag har länge tänkt, så som Hamlet (oj tungt det här) "att vara - eller icke vara" det är frågan... 

 -  en shoppingsugen, pysslande fotbollsmamma med förkärlek till bakning och allting vitt. Med båda barnen hemma, ett eget och ett bonus, en liten vovve och ett boende i en lägenhet i en Stockholmsförort. En härlig utekväll,en resa eller shoppingfynd kunde förgylla vilken dag som helst.

Nu - en tonårsmamma med ena barnet utfluget och den andra nästintill boende på sin moppe, idag en förkärlek till paleokost, inte så mycket bakning, men det händer, bor i hus och har numer två små vovvar. Det som numer förgyller dagen är de små sakerna (ja, självklart står de andra sakerna fortfarande med haha, jag är la inte dum heller), som att trädgårdsrosen slår ut, att det röda vinet jag köpte härom veckan var gott eller att klänningen jag köpt var en succé.

Sen har jag ju även berättat om att det händer lite roliga saker i höst.
SÅ. Lika bra att börja förtälja vad som komma skall.


En ny blogg.
Japp. jag håller på som bäst just nu och bygger. Men en ny blogg ska det bli, med bra inlägg recept och nya idéer.
Den kommer att komma till er som nypressat linne en sommardag, helt ljus och fräsch. Och sen kommer det finnas en webbshop till den å. Till bra priser (tycker att många webbshops idag tar såna himla höga priser att det inte blir roligt att handla).
Men självklart kommer jag uppdatera er härunder tiden. Men så länge Välkomna hit .

2 kommentarer:

  1. Det låter kul med webshop, vad kommer säljas där?
    Hittade nyss hit via Besökstoppen, härlig blogg du har! Är tonårsmamma precis som du, och har en färsk moppekille :)
    Ha det gott så länge!
    /Lisa
    majamyra.se

    SvaraRadera

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!