tisdag 16 augusti 2016

Besök och fiskekort

Just nu har vi besök från huvudstad. Det är min kära lilla bror som är på besök. 

Känns konstigt att säga lille bror, då ha är mycket längre än mig. Men men.

Det ska bli en tur till vår huvudstad, dvs Göteborg, sedan ska vi passa på att gå till älven för att fiska.

Men för det behöver man fiskekort, så klart och jag måste verkligen tipsa om ifiskes hemsida där man kan köpa fiskekort för en dag, en vecka eller år om man så vill.
Man betalar med sms, faktura eller kort, så smidigt!! (näää detta är ingen reklam, bara ett superbra tips)

För att komma till deras sia, klickar ni häääär, nu hoppas jag på att jag får lite napp ikväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!